Bijna bij - Reisverslag uit Foxton Beach, Nieuw Zeeland van Jeroen&Wendy - WaarBenJij.nu Bijna bij - Reisverslag uit Foxton Beach, Nieuw Zeeland van Jeroen&Wendy - WaarBenJij.nu

Bijna bij

Door: Weer Wen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen&Wendy

04 Maart 2018 | Nieuw Zeeland, Foxton Beach

Zo...jullie zullen wel denken... ze hebben zeker tijd over dat er nu ineens allemaal verslagen verschijnen

Maar goed, gisteren zijn we dus uit Tongariro vertrokken en op ons dooie gemak naar het zuiden afgezakt. We hebben zelfs een kleine detour gemaakt naar Lake Taupo, het grootste meer van NZ. Daar zagen we drijvende stenen(puimsteen), heel apart

We zitten nu in Foxton Beach en bij het boodschappen doen in Foxton gistermiddag bleek er in dat kleine dorp een heuse Hollandse molen te staan. Inclusief dutch bakery die o.a. pannenkoeken en poffertjes verkoopt. Daar hebben we even wat gedronken. Jeroen onder dwang van Wen natuurlijk, want je gaat toch niet even lekker Nederlands doen, terwijl je in NZ zit!?!?

Het was wel lekker trouwens.

Daarna ingecheckt in onze cabin (oude meuk, maar wel helemaal compleet met eigen wasmachine en super WiFi, vandaar de verslagen dus )

En toen, toen zijn we naar het strand gewandeld en hebben heerlijk gezwommen in de Tasmansea!
Heel grappig dat je hier met auto’s gewoon het strand op mag rijden. Aangezien het zondag was, waren er hele families op het strand, maar t was geen moment druk. Heerlijk zo’n strand!!!

Straks rijden we naar Wellington en gaan we eens even de stad ontdekken, zal wel weer heel anders zijn dan alle rustige accomodaties van de afgelopen dagen. Het zonnetje schijnt al heerlijk.
Wij gaan weer even genieten!!!

• 04 Maart 2018 - 21:28

Mandy :

Heeerlijk al die NZ-spam voor t slapen gaan:-))))
    Genieten maar weer jullie xxx

• 04 Maart 2018 - 21:55

Menno.borstlap:

Heel leuk om jullie verhalen te lezen!
    Geniet van jullie vakantie, zo te zien lukt dat jullie prima.

• 05 Maart 2018 - 10:27

Annegien: