Voorbereidingen - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Jeroen&Wendy - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Jeroen&Wendy - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen&Wendy

09 December 2017 | Nederland, Veldhoven

Met nog maar 71 & 77 dagen te gaan, zijn de voorbereidingen in volle gang!
Zojuist zijn de hotelkamers op Changi voor de heen- en terugreis vastgelegd!

Het is een beetje omslachtig allemaal, maar jullie krijgen vanzelf in de gaten hoe we onze reis gaan maken.
Inmiddels zijn al onze vliegtickets geboekt, de auto gehuurd, het internationale rijbewijs is voor de helft geregeld, onze overtocht door Cook Strait ligt vast en voor de rest.... ligt er nog veel niet vast en gaan we dat ook niet doen.
Uiteraard zijn er mensen die we perse willen bezoeken (ome Ber en tante Ria, Helga, Monique, Amber) en zijn er plaatsen waarvan Wendy vindt dat Jeroen er geweest moet zijn! Andersom heeft Jeroen ook bepaald dat er een aantal dagen Singapore in het programma moeten zitten. Maar ach, als het in deze weken niet lukt, dan gaan we gewoon nog eens terug!

Dit is vooral een verslagje om mensen op te hoogte te brengen van onze plannen en om te testen hoe dit werkt, bijna 7 jaar na de eerste ervaringen met waarbenjij

Meld je vooral aan om op de hoogte te blijven, dat scheelt een hoop werk met e-mailadressen handmatig invoeren

• 09 December 2017 - 16:55

Thekla:

Eigenlijk wil ik jullie reis helemaal niet volgen. Ik gok nml dat ik vreselijk heimwee ga krijgen naar mijn reis met Jeroen (met zo'n naam kan de partner alleen maar goed zijn

• 09 December 2017 - 22:44

Mandy:

Heeeerlijk vooruitzicht!! Ik ben weer klaar voor alle verhalen hoor!!! ❤️NZ