Bijna, bijna....het eerste afscheid is al daar... - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Jeroen&Wendy - WaarBenJij.nu Bijna, bijna....het eerste afscheid is al daar... - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Jeroen&Wendy - WaarBenJij.nu

Bijna, bijna....het eerste afscheid is al daar...

Door: Wen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen&Wendy

17 Februari 2018 | Nederland, Veldhoven

Zojuist Rösti weggebracht naar het pension. Vooral de weg er naartoe (een half uur rijden) was vooral voor Rösti weer een hele opgave. We waren nog niet voorbij Ekkersrijt en toen had ze al haar reismandje ondergepoept en een goede tien minuten later ging ze nog even kokhalzen... Arm ding, gelukkig is ze in goede handen bij Marjolein.

Vanmorgen (en gisteravond) dus nog heeeeeel veel aandacht aan het kattenbeest besteed, ze heeft vooral op schoot gelegen. En in het kader van de ‘kattenfluisteraar’ heb ik uiteraard tegen haar verteld wat er allemaal zou gaan gebeuren en dat ik haar ga missen!

Bij Marjolein was het uiteraard weer heel goed geregeld. Rösti krijgt weer eerst een paar dagen het wenhok en deelt de kamer nu nog met een andere rustige dame en een klein enthousiast kattenbeestje. Rösti verwelkomde dat kleine ding met geblaas... Gelukkig voor haar wordt dat kleine ding binnenkort opgehaald.

En nu....nu ga ik maar even een mineola eten (de laatste vitamines voor de komende dagen) en wat laatste dingen inpakken. Nu de kat van huis is, maak ik ook maar van de gelegenheid gebruik en ga nog even met de stofzuiger door het huis. Kunnen de voerbakjes meteen even de vaatwasser in.

Jeroen mag straks zijn voorlopig laatste wedstrijd fluiten, want volgende week rond deze tijd, hangt hij in de lucht! Hij had gister een primeur: voor het eerst afscheid genomen van een collega met de woorden ‘tot na de vakantie’. Dat zullen er de komende dagen nog wel meer voor hem worden.
Ik heb donderdag het grootste aantal fijne-vakantie-wensen op een dag gehad, en om vijf uur is voor mij de vakantie echt begonnen! Het voelt heerlijk!!

Groetjes!

• 17 Februari 2018 - 17:23

Rita:

Hey Wendy en ook je mams een hele goede reis morgen en vooral genieten de komende weken. Na volgende week ook met je mannetje. Fijn dat we mogen meegenieten op afstand. Dikke knuffel van ons